reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rastislav Polcer

Rastislav Polcer

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

fanúšik histórie Zoznam autorových rubrík:  cestovanieekonomikaNezaradené

reklama

cestovanie

Londýn z lepšej stránky

Rastislav Polcer

Londýn z lepšej stránky

Londýn veľmi nepoznám, navštívil som ho len raz. V lete minulého roku som strávil v metropole Británie dva týždne. Na spoznanie mesta málo času, ale predsa .... Napriek tomu, že moje dojmy z veľkej „city“ boli skôr zmiešané ako pozitívne, z tamojšej dopravy skôr negatívne, predsa len som našiel aj svetlé okamihy v tom veľkom mravenisku národov.

  • 2. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 280x
  • 4
Z návštevy gymnázia v Aténach

Rastislav Polcer

Z návštevy gymnázia v Aténach

V novembri minulého roku som počas pobytu v Aténach navštívil na predmestí Trakomakedonia tamojšie gymnázium. Gymnázium v gréckom školskom systéme zodpovedá škole s ročníkmi 7 až 9 našej základnej školy.

  • 24. jan 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 378x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu